مندس: نیازی نیست مدیر برنامه های مسی شوم

به گزارش "ورزش سه"، مندس در آخرین مصاحبه خود که با شبکه ESPN انجام داده به تمجید از کریستیانو رونالدو و دی ماریا پرداخت و در مورد مسی هم ادعای جالبی را مطرح کرد.

مندس در مورد کریستیانو رونالدو و اخراج جنجالی او در بازی مقابل کوردوبا گفت:" رونالدو بی شک بهترین فوتبالیست تاریخ است.به نوعی بهترین ورزشکار تاریخ.هیچگاه بازیکنی به مانند او در فوتبال وجود نداشته و بین او و نفر دوم (مسی) هم تفاوت زیادی وجود دارد. او زمانی که 16 ساله بود، کیفیت فوق العاده ای داشت و حالا در 30 سالگی به یک ماشین گلزنی بدل شده است.بسیاری مواقع نسبت به او قضاوت های نادرستی مطرح می شود.کریستیانو برای فوتبالیست های جوان یک الگوی کاملا مناسب است.
در مورد اخراج شدنش در کوردوبا نیز باید بگویم که او هم یک انسان است و ممکن است روزی او هم مرتکب اشتباه شود. مثل کریستیانو بودن آسان نیست. در آن بازی جو متشنجی وجود داشت و همین مساله باعث بروز درگیری لفظی بین رونالدو و مدافعان حریف شد."

مندس در مورد وضعیت دی ماریا گفت:" دی ماریا در رئال مادرید روزهای بسیار خوبی داشت و در تابستان تصمیم گرفت که به تیم دیگری برود. او حالا در یکی دیگر از بهترین تیم های تاریخ فوتبال (منچستریونایتد) حضور دارد و از شرایطیش نیز کاملا راضی است."

مندس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا مدیر برنامه های مسی خواهد شد گفت:" نیازی نمی بینم چرا که مسی در حال حاضر بهترین ایجنت دنیا که پدرش باشد را در اختیار دارد."


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خورخه مندس (ايجنت) ,

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 ا 16:4 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.